lördag 7 november 2009

massor av fynd!

nu är jag hos svärfar å lånar hans data, de håller på å bakar å gör egen pizza här, jag kom precis från Sandra, var där och hälsade på lite idag :D mycket trevligt! Träffade Amders¨på vägen oxå.. :)
Idag har jag fått köpförbud ;) haha nej riktigt så illa var det inte men det var precis som rea bordet på intersport var gjort för mig. Så jag fyndade ett par riktga kängor sådana där gortex ord.pris 1200:- nu 600:- sen ett par tennisskor som jag ska ha mamma-barn gympan bland annat ord.pris 650:- nu 325:- visst är det bra kap?! Å riktiga skor inga skor man känner gruset under fötterna i inte :P Så de skorna jag använder till promenad nu blir mina nyua jogging skor. Sen köpte jag en bh till från change kan ju ha de nu efter att jag gått ner lite.. så köpte en svart till.. ett måste. Sen hittade jag tillslut en bikini, men den ska jag be mormor sy lite i... den var perfekt men omkretsen var lite för stor... :S för stora bröst kanske?!
Så kompletterade jag Linneas present tills imån och jag hittade inga sådana krukor jag ville ha så jakten på de går vidare!
Nu ska jag tydligen byta blöja på Svea... lägger ut bilder på mina fynd senare när jag kommer hem :) hej hopp!

1 kommentar:

  1. Tja. Vet du hur man lägger upp typ ett videoklipp från youtube på bloggen?

    SvaraRadera