torsdag 26 november 2009

explosion!

Här kommer en liten bildexplosion! :D
Snart kommer bilderna på våran källare... börjar bli mer och mer färdigt :D SKÖNT! Då kommer före och efter bilder på de :)
Man kan faktiskt suga på den... jätte gott! Konstigt att ALLT ska till munnen hihi

Svea som är jätte duktig på att hålla upp huvudet nu!
Mamma lilla älskling ;)

Det sista jag sa. plasta in målargrejerna! Såhär såg de ut när jag gick ner dagen efter.. typiskt killar eller bara Jimmy? :D

Jimmy när han grejar!Arga snickaren hade slängt ut honom! ;)

4 kommentarer:

  1. Hallå. Det är hur bra som helst här =) Nej jag ammar inget nu, jag gav upp tyvärr. Va söt Svea är. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack =) Ja jag tycker jag är en jätte bra mamma, hoppas Hugo tycker det oxå. Det här med amningen är väldigt tråkigt, men det är tur att det finns bra ersättning. Kram

    SvaraRadera
  3. haha..de är nog typiskt killar de där med å lyssna på vad man säger :P
    å förresten, allt går å äta visste du inte de? :O

    SvaraRadera
  4. Helena är i v 32 tror jag. Men nu är hon i alla fall i trygga händer. Hoppas bara att de små vill vara i magen lite till. Kram

    SvaraRadera