söndag 29 november 2009

Första julbordet avklarat!

Japp idag var det premiär. Julbord men släkten Andersson. Det var inte så jätte gott och litet men va tusan det gick bra de med... Imorgon ska Jimmy klippa sig om inte min förkylning har släppt så får jag å Svea vara hemma...
Bättre idag... som sagt.. nu har chrille hjälpt Jimmy att installera ljudet nere så nu sitter de å spelar call of duty.. kul å höra dom när de blir irreterade på varandra precis som små BARN! :D haha
Ja vad ska annars hittas på.. tog massa roliga kort på Svea å bella igår.. hihi Bella var jätte duktig och låg stilla medan Svea kravlade runt och åkte kana på henne ^^
Jimmy har kommit på hur vi ska slippa håret här hemma, avliva Bella. Men tyvärr Honey det kommer inte på frågan!! Mammas lilla älskling ska vara kvar! Trots att hon hårar man får gå lös med borste och dammsugare lite oftare bara :P
Nehe snart bingolotto, och idag har vi dubbellotter! :D Hoppas på storvinst. Lite svårt bara när Lotta räknar ett vinst regn som är 6 st resor.. de kallar inte jag vinstregn men men vi har väl olika åsikter. ;)
hej hopp nu ropar Svea på mig!

4 kommentarer:

  1. va julbordet intw gott?
    fast de är klart, mat är inte så gott när man är sjuk iofs.. :S
    krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Va gott med julbord =) Va det ni som hade det? Spelar Jimmy oxå Call Of Duty, det gör jag och Marcus oxå. Jag e skitkass men kul e det =) Va heter Jimmy där? Hoppas din förkylning snart ger med sej. Det e ju dop snart =) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag heter tattoochick på CoD men vi har xbox. Allt e bara fint här men Hugo e lite nysig. Jag smsa dej nyss, vet inte om du såg det. Det va ang bakgrund till bloggen. Behöver lite tips. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har hittat en bakgrund på pyzam, men jag vill bara ha den och ha kvar det andra.

    SvaraRadera