tisdag 3 november 2009

mamma-barn gympa

premiär idag, svea å jag gick på gympa och jimmy handlade samt var på soptippen. de gick jätte bra på gympan svea låg å tittade... svårt å koncentrera sig bara när svea ger en världens leende :)
så de ska bli trevligt att gå på de varje tisdag.... :)
imorgon är de bvc.. ser jag fram emot, å idag måste jag bara se på ghost wisper.. jätte spännande!
fast jag blir lite mörkrädd.
vi gick in på återbruk och köpte en jätte fin möbel ska ta kort på den sen för 200:- gör fint! ska bara betala till maria med, tur att de bor nära där ;) mormor kom å såg med vad vi hade köpt :)
passade utmärkt i vårat sovrum!
nu ska jag snart få mat... mums! har en liten övertrött svea så ska försöka få henne å sova men först ska vi byta blöja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar