fredag 13 november 2009

Jippi!!!!

jag fick mina stövlar idag och dom passar! :D Första gången, vad är oddsen lixom att skicka på måfå och dom passar det kommer vara så jävla snyggt med både kjol och jeans till så nu blir det hårdträning så jag kommer i mina jeans! :)
Längtar tills Svea kan äta gröt och välling så man kan vara iväg.. Simma ett par längder hade ju inte varit fel... men får se om jag kanske lyckas få till det nu ändå när jag har fått min bikini fixad. Tack snälla mormor och moster Monica var inblandad i de med ;)
Mp3 jag beställde kom igår med och funkar hur bra som helst, nu är den laddad med 80tals låtar. så nu blir promenaden i eftermiddag väldigt trevlig!
Vilka bra kap jag har gjort denna veckan ;) Och tillråga på allt så är det spa dag imorgon! *LÄNGTAR*
+ idag kommer våran julklapp till familjen : en projektor som är komplett med fästen och duk å allt! Kan det bli bättre just nu.
Nu ska jag leka med Svea på golvet, kossan svarar henne inte så nu skäller hon på den stackarn ;) hehe kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar