torsdag 19 november 2009

uha vad bra jag är!

Idag kom Chrille och hälsa på. han hade med sig pizza till oss. tack så mycket för det! Sen efter det badade Svea i sin badbalja men nu är hon för lång i den, för när hon sträcker på sig tar det emot i kanterna.. jaja. det blir nog bra! men gillade de idag så hoppas på längre bad i simhallen...
sen har Svea sovit lite till och från, under den tiden har jag hunnit samla ihop alla sopor, tömning imorgon, plockat i och satt igång diskmaskinen, städat badrummet och plockat i ordning i våra skåp, redig jag är! bärt ner tvätt till tvättstugan. Och möblering gjorde att ljuset i vardagsrummet är mer fördelat i hela rummet nu... skönt!
ja och imorgon ska jimmy ringa mangan igen och åka å köpa virke till huset han ska bygga till luftgrejen.. tur jimmy är hemma lite så hinner vi få ordning på en hel del ;)
ha! vilken dag ;) de e så skönt när jag får saker gjorda! älskar de!
nu ska jag kolla vidare på tvn skulle bara säga hur duktig jag har varit och både passat svea å städat vilket jimmy aldrig hade hunnit med.. medan han har roat sig med call of duty 2 spelet ;)
hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar