onsdag 25 november 2009

usch!

ja det har varit en hektisk vecka! Idag har vi varit på kyrkansbarntimmar och Svea var klarvaken hela tiden. När de sjöng nyckelpigan så log hon för den brukar jag sjunga för henne på skötbordet.
Så de var jätte mysigt där skönt med promenad sällskap oxå :D Hoppas de gick bra med Iza´s tidning så de inte blev alldeles blått :(
Sen kom jag hem och så åt vi sen åkte jag till Kenneth som fyllde 65 idag. Åter igen Grattis!
Egentligen ska vi på kalas till elisabeth men vet i tusan om Svea är s pigg på de... Inte sovit alls mycket idag.. Men nu sover hon i bilstolen... Men får se än har jag inte bestämt mig.
Ska få kläder av pappa å Maria i födelsedagspresent men är lite vemodigt att gå till klädesaffären :( Ser ut som en julgris... för tjock mage. För stora bröst.. fattar inte att alla vill ha stora bröst. Räcker gott med den mindre varianten. Men men måste väl ha nåt att ha på mig på dopet så för väl försöka ta mod och gå dit...
Jimmy har hållt på i källaren hela dagen med sin hschbox eller vad det heter... Vi har hittat en heltäckningsmatta som vi ska hämta imorgon, och imorgon ska vi hämta soffa hos min kusin Johanna.. :S mycke å göra. Får se om jag får låna kärra av pappa annars får jag hyra en.
vi måste köpa lim till mattan nere... :S Jimmy får helt enkelt ut på gatan och sälja sina tjänster! :D haha!
Ne nu ska jag fortsätta plocka innan Svea vaknar... de e lugnet före stormen nu ;)

2 kommentarer:

  1. fullt ös medvetslös :p jimmy har inte lyckats hitta ett annat jobb än? vi får föröska bestämma en dag vi kan bakapepparkakor..ja jobbar ju bara till å med måndag sen är ja med arbetslös.. så då er de ju nästan fritt fram vilken dag som helst för min del :)

    SvaraRadera
  2. Min vecka har oxå varit hektisk!! Pust...längtar till helgen :)

    SvaraRadera