måndag 2 november 2009

blev aldrig ljust!

Nix det blev aldrig ljust idag, nu är hösten här på riktigt. Idag har jag och Andreas varit å hälsat på Marie, väldigt trevligt å Klara har ju blivit jätte stor och hur gullig som helst! :)
Uppskattar mina nära vänner som är äkta och inte bara en falsk fasad.
När jag kom hem hade jordfelsbrytaren slagit ifrån, så det är fortfarande kallt här hemma... hoppas de inte blir strömavbrott här för då flyttar jag ner till pappa :P
Det är ytterlampan som gör att det slår ifrån, blåst och regn gör det tydligen fuktigt där...
Idag har Jimmy varit med Chrille hela dagen, hoppas han har haft det lika trevligt som jag =) Nu ligger Svea å sover undra om hon är lite tät för hon verkar lite besvärad.

Sänder ett stort hjärta till mina vänner, ni vet vilka ni är, jag är tacksam för eran ärlighet och att få ha bra vänner, ska solla bort dom som bara är en fejk fasad, varför lägga energi på de?!
Kollade på ghost wisper idag... så j*vla bra serie! Älskar den verkligen!
Ne nu är det lugn å ro tajm :D i väntan på att Jimmy ska komma hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar