torsdag 5 november 2009

ensam!

ja inatt har jimmy sovit hos chrille.. för de ska ringa å fixa lite idag. så håll tummarna för att det går vägen detta nu!
natten har varit kanon! han kanske ska sova botra lite oftare, bella var nöjd att å halva sängen ;) hehe nej då vio vill ha han hemma ;) svea somna halv tio, vaknade vid halv tre sov till sex och gick upp halv åtta... jag kunde inte ens somna om vid sex så löste lite korsord istället :) å inga spöken åt upp mig inatt heller, som min mamma alltid sa: om de tar dej lämnar dom tillbaks dig när de blir ljust.
men så skönt med mycket natt sömn, tack underbara lilla svea :)
nu ska jag strax klä på lilla snuttan så ska vi ringa mormor å lisa så blir det promenad i snön som bella bara älskar!
lägger upp lite kort i eftermiddag nåt när jag kommer hem för svea ska hälsa på sin mormor sen efter promenaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar