lördag 21 november 2009

Tusen tack Svea!

idag är det exakt två veckor kvar tills dopet är... shit vad tiden går fort! och då är jag redan 25 år! herregud... aja men jag är ändå 21.. ;) haha
idag har vi spelat på v75 igen hoppas på högvinst och köpt bingolotter, det gjorde jag, Bella å Svea på promenaden med mormor och Lisa. Vi har frågat om vi får komma på mat till pappa å Maria men inte fått svar så vi får la äta hemma.. undra vad vi ska hitta på idag annars... hum...
om någon har ett trevligt förslag så hojta till... ^^ premiär för robinson idag... ska bli trevligt.
Jo inatt har Svea sovit från typ 22... eller ah Jimmy fick gå in om hon gnällde, men sen sov hon till kvart i fem.. det var precis vad jag behövde.. mammas älskling oxå.. inte hostat så mycket idag.. hoppas de går över..
nej jag får la gå ut å städa köksskåpen då kanske... eller nåt ;) nu börjar Svea röra sig efter promenaden :) kram

1 kommentar:

  1. Hihi ja bajs e ju lite värre än kiss =) Ja den här julen kommer bli den bästa, helt klart. Kram

    SvaraRadera