onsdag 18 november 2009

lek och bus!

ja idag har jag och Malin varit på kyrkans barntimmar. Jag har gjort en egen spindel till Svea som man sätter upp på tavlan när man är där. jätte söt! :)
När vi gick hem så ös regnade det! Uscha... genom blöt!
Nu står Svea på altanen.. under taket.. och sover! :) hon somnade så gott under det sistatiden å sov hela vägen hem.. skönt! Å på samlingen var Svea jätte nyfiken och satt å kolla på de andra barnen. Tror Svea kommer uppskatta kyrkans barntimmar mer och mer!
Nu ska vi äta resterna av tacosen igår och sen ska vi till min kusin Johanna och kolla om vi ska köpa deras soffa! =) det skulle bli så snyggt...!
Men nu tacos! Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Har ni börjat med babysimmet än? Jag har anmält mig och Linus oxå, jag gick aldrig med dom andra barnen så det blir spännande :) Kram

    SvaraRadera