onsdag 2 december 2009

jobbiga hosta

den där hostan vill bara inte ge med sig... tycker det är as jobbigt. :S Vågar ju inte ta för mycket halstabletter heller... men va tusan bara jag blir frisk tills på lördag är jag nöjd. jag har varit ute och hämtat nyckeln till m.kyrkan så på fredag ska vi duka....
Tårtorna är beställda.. maten är beställd nu fattas bara våra gäster som kommer :) Maria har anmält sig som fotograf. :D
jobbigt de är att ha en arbetslös hemma som degar fram.. :S vi har en hel del å fixa ordning men intresset verkar inte ligga på topp att slutföra något.. bara påbörja en massa :( hatar påbörjade saker. slutför en sak innan man ger sig in på nästa...de e min åsikt! som jag säkert delar med många andra.... Svea står ute i vintersolen och sover. hoppas de e skönt... :)
Nu ska jag greja lite här uppe.. babyvakts batterierna är slut så måste ha dörren på glänt.. så får inte gå allt för långt bort.. :)
ha en trevlig minusgradig men solig dag :)

3 kommentarer:

  1. hoppas att du blir frisk snart.. Har gått på två hundkurser med honom... och började med den tredje, men fick avbryta pga att det inte var lång tid kvar till födelsen av vera.. det blev för jobbigt att gå.
    Men han är unghund och det är såhär då..
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kryar på dig!! Och tack så mycket:)Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den blev jätte bra =) Svar på din fråga: Man får äta kött, fågel, fisk, grönsaker,ägg och nötter. Man får inte äta bröd, pasta,potatis, ris, frukt eller godis alltså socker. Får se hur detta går, sockret e ju det bästa enligt mej, hihi. Kram

    SvaraRadera