torsdag 17 december 2009

yes! Det funkade!

Ja igår väckte jag som sagt Svea... efter morgonpromenaden sen sov hon inte mer än typ max 20 min i stöten typ 3 ggr... så igår kväll somnade hon halv 9... sen började det.. vaknade igen 9.. skrek lite... men tillslut fick jag i säng henne nöjd och somnande vid halv elva.. brukar vara halv tolv egentligen så flyttade på det en timma.. sen sov mammas lilla älskling till halv sex! Så en annan är ju pigg som en lärka! :D
Så nu är de så att efter morgonpromenaden får fröken lindblad-andersson vakna och stiga upp ur vagnen :) Får se om de funkar lika bra ikväll <3
Nu har jag kört Zumba.. blir jobbigare när man kan rörelserna för då står man inte som ett frågetecken när de hoppar runt ;) Så har jag duschat. Så nu är det bara att klä på sig och fixa ordning sig innan 8 för då vaknar Svea... å då är det smidigast om jag är klar..
Sen blir det promenad med mormor och efter det blir det pepparkaks bak med Sandra :D Det ska bli väldigt roligt. Ska ta fram kameran så ni får se delar av spektaklet! :D
Dags å klä sig, bädda sängen m.m.
Ha en alldeles underbar vinter dag! Äntligen har snön och minus kommit till oss! Snälla stanna till efter jul!

2 kommentarer:

  1. Ja visst va det underbart att vara gravid? Kanske inte de två sista veckorna för mej men de övriga =) Ska ni skaffa fler barn? Kram

    SvaraRadera
  2. Duktiga Svea :) Å va duktig du är som kör Zumba!! Kram

    SvaraRadera