tisdag 8 december 2009

älskar julmusik!

åh vad jag har längtat efter att man kan lyssna på julmusik! Tycker de e såååå mysigt. vi överlevde inatt utan jimmy förhoppningsvis kommer han hem på torsdag.*hoppas*
Idag har vi varit å ätit fläskkorv med mormor.. mycket mumsigt! Då är det jul när man äter sån korv ;)
Vi har skrivit alla julkort.. nästan färdiga med julklappar.. herre jisses vad duktiga vi har varit i år =D Nu ska jag försöka hinna dammsuga innan Svea vaknar.... hoppas ni har de bra därute å har fått lite julkänsla! för nu är det jul igen!

3 kommentarer:

  1. Jag gjorde lussebullar i söndags och pepparkakshus med barnen igår...vi ska baka pepparkakor på söndag så snart har jag oxå julstämmning :) (ska bara göra bort Tilde och Musses gemensamma badkalas på Lördag sen ska jag satsa på julen)va skönt att ni nästan är klar med klapparna, lite avis blir jag...jag har det mesta kvar :S Men det är sååå jäkla mycket nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. snön fattas, de är de värsta..men jumusiken spelar ja typ varje dag..men har inte så mkt bra..skulle ngo behöva uppdatera lite:P å de flesta julklapparna är färdiga å de fattas bara frimärke på julkorten såhär börjar allt falla på plats å bli ordning :)

    SvaraRadera
  3. mysigt ni har det i jul stämningen, längtar redan hem.. puss på er alla i familjen!! Jimmy

    SvaraRadera