måndag 14 december 2009

Let´s Zumba baby!

Svea sov till slut från tolv typ igår.. var jätte svårt att få henne å sova ;S undra varför men men det blir la bättre med tiden.. Ingen vinst på bingolotto men vi fick den största skatten ändå, en skrattande liten underbar dotter! Hon är så rolig när hon skrattar högt =)
Idag har jag varit uppe sen 6.. Svea åt då å somnade om igen.... så har hunnit med att köra zumba.. mage,ben och rumpa och sen power programmet. det går bättre å bättre :D men ibland står man bara där å trampar på stället, haha! ;)
Jag har även hunnit torktumla en tvätt som låg i maskinen och satt igång en ny, plockat ur diskmaskinen och plockat in tvätten... Nu ska jag gå upp igen å bädda å se om min lilla dotter vill vakna.. helt sjukt jag har en alldeles egen bebis här hemma :)
Nehe nu ska jag ta å greja lite.. börjar bli hungrig med...
ha en trevlig dag! kram

6 kommentarer:

  1. Hej. Det går bara fint. Nätterna e lte små jobbiga ibland men natten som vart nu, har vart strålande. Hugo skrattar högt ofta nu, typ när jag kittlar han eller pussar han på magen =) Kram

    SvaraRadera
  2. Det e så skönt att Hugo somnar bra på kvällarna. Han brukar somna mellan 20-21 och sen sover han tills typ 4-5 förutom att han vaknar och ska ha nappen, men det räknar jag inte för han somnar om direkt då. Kram

    SvaraRadera
  3. Zumban är det kul? Funkar det?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det blir nog en till kotte, kanske till sommarn/hösten. Men nu blir det bröllop först. Men det e ju jätte bra att hon sover 7 timmar varje natt, bättre än så som vissa har det, typ 4 timmar,usch. Kram

    SvaraRadera
  5. Linus har oxå börjat tjorva kvällstid! Svårt att veta när det blir bäst att lägg han...
    Kram

    SvaraRadera