måndag 7 december 2009

Gräsänka?!

ja det heter väl så när gubben ger sig iväg... idag åker Jimmy 17.26 med tåg till kalmar :( å kommer hem på fredag :S
Så jag, Svea och bella får klara oss alldeles själva :( idag har jag skrivit på alla julkorten och vart å köpt frimärken samt köpt frimärken så vi har hemma. skönt!
Så nu blir de middag lite senare.. lite sugen på stuvade makaroner och falukorv. Så de ska nog Jimmy få llaga till mig. konstigt förra veckan kunde han åkt jorden runt, jag hade inte brytt mig just då iallafall men idag känns de lite vemodigt..
nu ska Svea få äta lite sen ska vi till banken och sätta in pengarna Svea fick på sitt sparkonto... hon kommer bli rik mammas lilla tjej ;) så ska vi även köpa hundmat.. glömde de igår... :S hehe
ja just det var så duktig imorse att jag gick upp kl 7 och körde zumba! Sen en välförtjänt dusch! Sen vaknade Svea strax efter åtta.. precis lagom!
hejhopp nu är Svea hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar