måndag 28 december 2009

vad ska jag göra nu då?

ja nu är jag uppe med tuppen och har inget direkt å göra... hum... får kanske gå ner å köra lite zumba då ^^ hahah eller guitarr hero ;) ne men de e inte kul själv...
svea åt riktig mat igår.. jisses vad hon smakar och gapar efter mera.. det gillar hon. hon somnade redan vid nio men jag var inne hos henne 22 och 22.30 sen har hon sovit till 5... blir ju för bortskämd när man får så många timmar sammanhängande sömn :P
idag händer inte mycket.. de har dragit lånen nu och så.. härligt å se det krympa på kontot! Love it! + att snart har vi inga lån alls... ^^ å de e ju inte illa för att äga både hus bil och motorcykel.
Vore ganska skönt å blivit av med de med tills räntorna går upp nästa år.. Säger bara stackars dom som tagit miljon lån då :S uscha!
ja vad ska ma säga annars.. julen har varit kanon! idag har jimmy börjat jobba lite igen.. men troligtvis åker han till kalmar den 18:e... undra hur länge han måste vara borta då tro?
Ja jag å svea får klara oss ändå... men de e lite underligt de e fruktansvärt jobbigt att ha honom hemma hela tiden men när han åker till Kalmar känns det jätte tråkigt.. men men får han släpkortet så blir jag glad i allafall :) risken att han får ett jobb öka ju då ;)
Nehe dags å sätta fart då... de e la lika bra att köra ett zumba pass!
tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Jo vi ska oxå lägga bort Linus gåstol, vi var ju bara tvugna att testa :) Idag ska jag handla lite "Linus mat" det ska bli kul att prova! Kram

    SvaraRadera