tisdag 15 december 2009

inte värt att lägga sig igen...

Varit en helt okej natt men nu vaknade Svea kvart över ... somnar jag om nu så kommer jag vara super trött sen.. å de vill jag inte... :/
Så får väl se vad jag kan tänkas hitta på..... idag ska jag nog på mamma-barn gympan.. jo de ska jag.. ska bara hitta en styck skjuts eller bil... det löser sig alltid..
Sen i eftermiddag ska vi till Svenljunga och gratulera Björn... sitter fortfarande å funderar över Ullared... men tror faktiskt att det blir så att vi får åka dit.... får ju ta en dag när man inte har annat att stressa över..men är de så lång kö som de var på tvn igår åker jag hem direkt... never ever att jag ställer mig i en sån kö.. ne då kan de kvitta...
ne nu ska jag nog fixa med våra papper här lite... har blivit lite oordning på dom...
Så ska upp å klä på mig och sen ner i källaren å fixa lite... hej hopp!

1 kommentar: