fredag 4 december 2009

en halv gris+25år+dop = Lets ZUMBA!

inte mycket till inlägg nu men va tusan det går åt mycket tid här nu! :D
Igår åkte vi till Borås och där hittade jag en klänning jag drömt om, faktiskt, så fick köpa den ;) sen var vi på clas olsson och köpte en hel del annan bröte ;P Sen direkt till Tranemo för att få köpa min födelsedagspresent. Då blev det en klänning jag ska ha på dopet imorgon, jeans, en tröja, linne, en skjorta och kofta. Fick detta av pappa å Maria... tusen tack! <3 <3
Idag har vi varit hos min farfar en sväng och innan det fick vi åka tillbaka med den halva grisen vi fick av pappa för vi visste inte var det va för köttbitar.. HAHA lite sådär smått nollstäda! Oja! Inte var dag man har en halv gris i köket?!
Har fått min zumba skiva så ikväll blir de ZUMBA igen.. ger mig inte innan jag kan det utantill! har gått ner 15kg nu sen Svea föddes bara 5 kg kvar *go lotta*
nu ska jag snart åka och vaxa under mig under armarna... å ska bli så mysigt med dopet imorgon! Längtar verkligen ska åka ner och duka sen efter jag har varit på vaxning.
kommer lite bilder sen på lite skojigt tror jag... :D hej hopp i lingonskogen ;)

2 kommentarer:

  1. Fyller du år?? Grattis och hoppas ni får ett fint dop.
    Kram

    SvaraRadera
  2. va..menar du att du bara har 5 kg kvar nu?? :O ja vil med gå ner..ska bara ta tag i de med! :S
    hoppas allt går väl :)

    SvaraRadera