torsdag 10 december 2009

skönt!

Ja igår kväll fick jag Svea i säng vid 22 ca.. sen vaknade hon vid 23 och åt lite sen somnade hon igen.. Sen sov hon till 4. Så himla underbart! och vakna igen kvart i sju... å då ammade jag henne å la henne igen. Så nu har jag ätit frukost i lugn å ro. Läst tidningen... När Svea vaknar ska jag klä på henne och så ska vi ut med Bella, sen efter det åker vi till tandläkaren..yscha! :( Sen när jag varit där ska jag skicka sms till Sandra att jag åker så ska vi mötas i Borås. Sen strax efter 16 ska jag hämta Pär på landvetter.... Så de e fullt upp nu ;)
Undra vad lilla sötnosen ska ha på sig idag... de tåls att fundera på! ;) Längtar så tills hon kan sitta så vi kan leka på ett annat sätt... men det kommer väl det med..
Hon skrattade med mig igår kväll så synd att jag åkte hem Maria annars hade du oxå fått höra :D hehe men det kommer säkert mer och mer nu! :) hoppas på de iallafall ;) kanske passa på å kopiera en av mina julskivor så jag kan ha en i bilen?
Dags å sätta fart Svea vaknar snart! :)

2 kommentarer:

  1. Hej. Allt bra? Fullt upp ser jag. Har Svea slutat med nattmålet än? Jag undrar så när Hugo inte behöver det mer. Jag räknar nattmål som kl 3.. Ja ja det e ju som det e. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej... Härligt, jag sitter oxå och väntar på skrattet, det där så man verkligen vet att det är ett, det låter många gånger som nästan.. men snart. Allt är bra med oss. Ska åka till Uppsala i helgen, det ska bli kul.
    Ha en bra helg.
    Kram

    SvaraRadera