onsdag 30 december 2009

herregud!


va???

mammas lilla troll kan sitta bra i matstolen :)

jag kan förstå att folk tar bussen suttit i 30 min och blivit slussad fram och tillbaka mellan sj, västtrafik och till slut borås lokaltrafik som faktiskt kunde svara på om bussen gick eller inte, guldstjärna till dom!
ska in till borås å byta ut en grej till band hero så vi kan spela 3 och 1 sjunga... blir redigt arg om de inte byter ut den kan jag lova. + att vi ska lämna in jimmys mobil nu igen... att aldrig saker kan fungera! Nu måste jag fixa å dona så jag hinner med bussen sen ^^
hej hopp!

1 kommentar:

  1. ja de eklart att du får..så fort ja vet att fantomen är någorlunda säker bakom en annan häst..så ja hoppas att hon köper den.. den är 18 år..men jädrar vilken fart de va i henne :P

    SvaraRadera