lördag 24 april 2010

Stackars Svea :(

Då var det ett faktum, Sveas första förkylning, väldigt underligt för hon var precis som vanligt igår och busade och lekte, gick å la sig sen vaknade hon två timmar senare rosslig och snorig. Men natten har gått väldigt bra ändå, hon fick sova i lite lätt sluttande på ena kudden, de gick bra.
Det enda som var jobbigt eller som är varje morgon är världens morgongrinigaste person, japp Jimmy. det är lika synd om honom varenda morgon bara för han måste gå upp mellan 7-8... det är underligt tycker jag. Trots att det är jag som oftast tar natten, till och med inatt när Jimmy skulle tagit det så gjorde han det inte ändå och ändå så gnäller han om att aldrig får sova... så det är så himla synd om honom. Helt otroligt!
Idag tror jag Svea får gå på promenad ändå, hon är positiv och glad, ingen feber och bara snorig så får ta med lite papper ifall att hon nyser bara..... Nu ska jag klä på mig lite. Ska åka å träna sen med. GÖTT!

3 kommentarer:

  1. Det är rätt Lotta. Håll dig ute så mkt som möjligt då blir hon frisk snabbare..=) Frisk luft e bästa medecinen =D

    SvaraRadera
  2. hoppad förkylningen försvinner snart då..
    kram på er!

    SvaraRadera
  3. oj.. vad länge hon har klarat sig.. här är vi förkylda med jämna mellanrum har dessutom haft det mesta..
    Hoppas hon blir bättre snart;)
    Kram

    SvaraRadera