söndag 4 april 2010

Lite sovmorgon :)

Idag gick jag inte upp förrän åtta.. de e sovmorgon de! ;) Jimmy tog nämligen Svea och gav henne gröt imorse. Igår kväll hade vi våran rådjursbock på besök. Men jag tror allt att han har blivit tjockare. Såg så ut. Skönt!
Idag vaknar man återigen av strålande sol! UNDERBART! Idag ska jag åka å hälsa på morfar. Han är hemma över påsken så får passa på när han är så nära här :) Men tror ändå att jag ger Svea lunchen hemma.. blir lättast så...
Inatt har inte varit fullt så bra natt som igår men hon sover bra, ska absolut inte klaga. Nu knallar hon runt i gåstolen och grejar med sina leksaker :) Mammas lilla charmtroll! Om 45 min ska vi ut å gå. Så tänkte hinna ge fiskarna lite mat innan dess oxå. Men sen kommer pappa, Maria och Gustav hem idag. Hoppas verkligen att måndags lunchen står kvar! ;)
Nehe.. nu får jag gå upp å riva ur sängkläderna, kände grus i sängen igår.. URK! Så det måste fixas! Kommer lite bilder på charmtrollet sen :) Får inte missa reprisen av Anna Anka söker assistent idag kl 15.50.. var ju i Kalmar i onsdags.. ;) Hej hopp!

1 kommentar: