fredag 2 april 2010

Glad påsk, härlig start på denna helg!

Idag har vi haft fullt upp, vi var 10 stycken till påsklunch, de verkade tycka om maten. Sen var Sveas mostrar kvar här ända till 19.30 och vi har busat och spelat band hero. Linnea regerar på trummor och Cecilia på bas. :) Redigt. Vi har varit och släckt hos pappas fiskar oxå. Å Klappat sköldpaddan. :) med andra ord en helt underbar dag med mycket fart och fläkt *LOVE IT*
Nu håller Jimmy på och nattar Svea, lilla härliga ungen har kommit på hur man pillar i sig små fyrkanter av leverpastejssmörgås. Hon gillade det väldigt mycket! <3 Shit vad stor hon har blivit. Jag menar herregud det var inte längesen hon låg i magen och nu kan hon pilla i sig lite smörgåsar själv.. Gäller verkligen att ta vara på varje minut!
Imorgon hoppas jag på bra väder! För jag vill gå till Tranemo och gå på marknad. Hoppas verkligen att jag får min vilja igenom och lite solstrålar som kommer på oss! Och blir det så är vi 5 stycken som ska gå, + 2 barn men de åker i vagnen ;) Så håll tummarna!
Nu hoppas jag att Jimmy kommer ner snart så vi kan ha lite mys tid tillsammans :)
http://muenchen07.blogg.se/images/unbenannt_1175943293.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar