måndag 19 april 2010

Babysim och måndagsmiddag!

Då har vi fått våran måndags middag, babysimmet gick jätte bra! Svea skulle sitta i trappen och komma till mig och det gjorde hon men hon passade på att gå själv 2 steg oxå! :) Coolt eller hur. 7½ månad och kan gå själv visserligen i vatten men ändå ;) Allt annat gick jätte bra, dyken gjorde hon jätte fint. Vi fick roa Ayline också medan Jeanette duschade och det gick ju bra! :) Hon vart inte arg iallafall.
Ja.... Nu har vi ätit poeterstek, Svea har ätit samma som oss idag :) Och med aptit! Redigt!
Nu ska jag gå å titta vad Svea och hennes morfar gör, de pratar i köket :D SKojigt! Kul att Svea uppskattar andra än mig med ;) hehe men mamma är alltid bäst. ;) Har gjort ett experiment med en grej med till Sveas rum, kommer bilder på det till helgen när Jimmy kommer hem med min data.. eller a vår data.
Nu är det snart tisdag, skönt! :) Imorgon är det gympa vet inte riktigt hur det ska gå men ska försöka har en sång rym träningsvärk sen i lördags så går nog inte lika bra :P
Jahaja! Nu ska jag gå! Hej hopP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar