fredag 16 april 2010

Hokus pokus!

Ja det är lite kul, jag tänkte när vi var på marknaden att Svea skulle nog behöva lite skor, bra å ha på fötterna nu när man börjar använda jacka på henne mer och mer...
så hokus pokus Så har hon fyra par! Ett par converse, Röda sandaler, vita "riktiga" skor och ettt par foppatofflor :D Tofflorna fick hon idag av Pappa och Maria. Sjukt söta!! :)

Annars har dagen varit bra än så länge, vi har hunnit med promenaden, vi har ätit lunch tillsammans idag, jag och Svea, Svea fick äta min mat och det gick alldeles utmärkt, hittade en bra sån där mått skål i skåpet så man kan mixa utan att få mat i hela köket :) Det är helt klart en för del! :) Sen har jag hunnit städa i ordning och plocka av bänkar m.m. Å Svea sover middag! Rediga lilla tjej! Fick sms av Jimmy att de kommer eventuellt hem snart... hoppas på det. Vore ju trevligt att få se den man lever ihop med i dagsljus å då kan jag åka å träna lite sen :D hehe Gött! Men det ska jag inte tro på än innan han verkligen är hemma :P
Annars blir det nog lugnt idag tror jag, tror Jimmy är rätt trött... Sånt är livet! Tänkte att jag ska kolla lite på nätet och invänta att lilltrollet vaknar! Mammas älskling som är den bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar