söndag 25 april 2010

Ryck!

Ja nu har jag haft mitt städryck! Först började vi med att ta bort den ena busken utanför, det blir så himla fint! :) Ska ta kort sen ;) hehe
Sen fick Jimmy köra bort den, Jag, Svea och Bella följde med som promenad sällskap :) Sen kom vi in och jag har tyckt nu att det har varit så smutsigt :( Usch! Så nu är det städat, jag har städat övervåningen och mellanvåningen och jimmy har städat källaren. Har gjort en sån där riktig storstädning, haft ute alla mattor, torkat golv och så. Så nu kan jag bara ta och torka runt om mattorna på övervåningen för mattorna här på mellanplanet är borta. :) Mycket enklare att hålla rent då.
Å vilken tur att jag kolla på kalendern innan för babysimmet är ju flyttat till 10.40 imorgon istället för eftermiddagen men pappa och Maria behöver inte oroa sig. Jag och Svea kommer på måndagsmiddag! :)
Å hoppas på positiva saker denna veckan, väntar å väntar på besked. Men den som väntar på någotväntar aldrig för länge säger dom så ;) Nu är det dags att njuta lite av "vuxen" tiden. Svea är väldigt snäll trots lite snorig, men tror jag åker på babysim imorgon ändå... ja de tror jag nog om hon inte blir värre, det är synd bara att tranemo simhall har missat en viktig detalj, ha värme i omklädningsrummet. Men men det som inte dödar det härdar!
Tackar även mostrarna för en rolig dag, skulle visa innan hur man julade, mina jeans har varit lite sletna och knak sa det så sprack dom så imorgon får mormor lite byxor att laga :) Men jula det kan jag fortfarande!! :D
Kram

1 kommentar:

  1. Tack =) Ja han e mer vild än tam våran lille prins <3 Hur e det annars? Kram

    SvaraRadera