lördag 10 april 2010

drömmar och visioner

ja mycket tankar och funderingar! Jag håller tummarna för en resa till Tunisien i september/Oktober. Jag vill jag vill jag vill! Jag har kollat ut hotellet. Har bara lite saker kvar att fixa och dona men sen blir det till att boka, alltid lika nervös inför det men det gick ju bra till Thailand :) Så det ska nog lösa sig. Tänk vad mysigt att åka med våran lilla familj!
Idag har vi varit på kalas för Cecilia... det var trevligt och hon verkade glad för presenterna :)
Annars har dagen flytit på som vanligt. Jag kan inte förstå när jag ska hinna å jobba! ;) haha jag har fullt upp hela tiden juh!
Tränat har jag gjort idag med. Boxcersice blev det! kändes skönt! Har redan skrivit upp mig på mer träning i veckan <3 Å självklart mamma - barn gympan, underbart! Och på måndag börjar babysimmet igen, fortsättningen :) Kul kul!
Nehe dags å drömma lite till om tunisien ;) hehe ska berätta i veckan hur det går! :D
en sak till ska vi köpa här i månaderna som kommer, en ny säng, en dyrare ny säng för att kunna ha i många år. sen är jag nöjd. och på lördag kommer nog mina favorit systrar hit. Älskar dom <3 ha en trevlig kväll de ska jag! <3 <3

1 kommentar:

  1. är med väldigt sugen på att åka utomlands..men vågar inte riktigt heller.. litar nog inte på mej själv att jag klarar av det..

    SvaraRadera