måndag 12 april 2010

lilla äcklet!

min hund är lite äcklig av sig.. vi gick lugnt och fint på promenad! Så rätt var det är där man inte alls förväntar sig en mus kommer det en! Vi skriker alla 3 ;) haha!!! Men till slut får mormor reda upp det och få Bella därifrån. Usch va äckligt! Min hund är helknäpp deet visste jag innan men varför bara döda den??? aja så är det!
Idag är det fortsättningskursen på babysimmet, det ska bli mysigt! Sen blir det som vanligt måndags middag hos pappa. Hoppas den håller i sig hela sommaren! Det tycker jag den borde göra.. eller hur? ;)
Jag sitter fortfarande och drömmer om Tunisien. Har två önskningar denna sommaren det är en ny säng och en resa till Tunisien. Hoppas jag kan få det. Nu ska min älskade och världens vackraste dotter få lunch! Mat och sov klockan ringer ;)

2 kommentarer:

  1. Oj häftigt! Hur gamla var din mormor och din mamma när dom fick barn? :)

    SvaraRadera
  2. Nedskräpning av alla de slag är hemska, men där jag bor är det alltså högar av hundbajs, sen kanske enstaka godispapper eller någon tidning på marken.
    Vet inte hur det är hos er.
    Men här är hundbajs ett större problem, därför skriver jag om det.

    SvaraRadera