torsdag 22 april 2010

Sjuk!

Ja det är inte lätt att vara sjuk när man har lilla Svea hemma... jag är snuvig, ont i halsen och har lite feberkänningar men det är bara att proppa i sig alvedon så går det vidare!
Har en liten orm som ska sova jämte sin mamma just nu.. när jag blir frisk ska jag kämpa lite mer med att få henne att somna om i sin säng igen men när mabn är sjuk orkar man inte bråka med henne om det mitt i natten. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och glo på tv... Sen vaknar nog Svea om en stund så då blir det lite frukt för henne. Vi äter all mat tillsamman nu =) Trevligt med lite matsällskap ;) + att jag lagar riktig mat istället för att "sl'änga" ihop någon snabbt som oftast blir smörgås :P hehe Nu ska jag dra mig uppåt. Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Jag har en tävling i min blogg som jag tror att du skulle gilla.. kika gärna in:
    http://lindet.blogg.se/2010/april/vinn-varmedjur-fran-ljuskraft.html

    (Har jag redan tipsat dig så ber jag om ursäkt för tjatet)

    Ha det fint! Kram Lindet

    SvaraRadera