torsdag 4 mars 2010

Undrar...

Svea verkar inte riktigt sig själv.. hum... jaja kanske lite växt värk eller kanske tänder?? :D hoppas hoppas lika spännande varje dag för att få se vad som händer med världens sötaste unge.
Pappa å maria var barnvakt igår glömde jag ju berätta... Det gick jätte bra. Sen skulle jag få med henne hem.. i bilen då.. skulle smyga lite fint ur garaget.. klumpig å fet som man är så lyckas jag riva ner snöskyfflen.. bara slog oi grejerna.. så trött jjag blir på mig själv... men det gick ändå in med henne och ditrekt i sängen.. Sen sov hon.. skönt att man vet att sånt fungerar oxå!
Diksusision på mamma gruppen idag om att vi ska ha träf på kvällen för bara mammor å barnen hemma, det tycker jag låter kul! Så kan Malin lära mig sticka =) Måste bara MÅSTE in till stanoch inhandla vad som behövs.. men lördag är fullt upp.. så kommer la inte å hinna med det som vanligt.. wohow! kul eller inte alls. så fort Jimmy ska vara hemma har han alltid saker å göra.. Får ju gärna inte glömma bort mig där med... men men det där förbannade kalmar är la slut snart hoppas jag... :S
Känns konstigt i kroppen idag.. känner mig lite nere... förösker hålla ihop allt så gott jag kan med hund, hus och barn å en särbo mer än en sambo... de e tufft.. ingen dans på rosor ska jag lova! Inte alltid lika inspirerande å gå ut minst en timma varje dag när man håller på å fryser röven av sig.... å är det inte röven är den ansiktet... men det är tufft när det blir motgångar.. mycket att tänka på och hålla ordning på... å ne de e tack vare mina aktiviteter som jag överhuvudtaget orkar att ta mig ut varje dag och gå med hunden... är så glad att jag har bra människor omkring mig nu men de e klart, vissa önskade man att de skulle bry sig mer men det är man tydligen inte värd... varför är vissa så egoistiska? Varför inte nöja sig med det man har framför sig? Det står precis framför näsan men det duger int tillräckligt utan man ska hela tiden söka efter bättre! Blir livet bättre av att bråka hela tiden? Jo men visst. Kom på att jag hinner nog inte åka imorgon heller.. tvätt, dammsugning och måste köra diskmaskinen imorgon med... å rörmockar stollen har inte kommit än heller.. men de e klart vi är ju miljonärer så det spelar ju ingen roll.. ne ska nog gå upp å läsa lite istället...

1 kommentar:

  1. ja finns här..å ställer gärna upp :) säg bara till! Kram <3

    SvaraRadera