lördag 27 mars 2010

Härligt uppvaknande!

inatt har Svea sov strejkat lite. Men inte så farligt, hon var vaken typ mellan 3-4 nåt och låg å sparka mig och låg i ryggen hos Jimmy. Men sen vaknade hon 6.30 men jag drog ut det lite till 6.45 då klev vi upp! Mysigt med hela familjen =) Nu har hon ätit sin gröt, och sitter å leker med sina leksaker på bordet, det roligaste är att slå de hårt i bordet och så ska någon helst säga pang! Nu senare blir det promenad med mormor tror jag, vi ska ut och klippa lite björkris. Sen kan jag ta ett kort på våran ingång, är så stolt över mig själv! :) Piffar å grejar, hitta en jätte fin skylt på ica med som det stod välkommen på, så den är utanför med. =)
Nehe nu ska vi byta sängkläder i våran och Sveas säng. Sen plocka undan lite. Jimmy hämtade stolpen igår och vem vet, kanske morfar Lennart kommer idag och sätter upp stolpen så vi kan åka till Ikea och köpa grindar till Svea, vill inte att hon ramlar ner i backen. Hon försökte ställa sig upp igår genom att dra sig upp... :D Så det är på gång. Ska ner till återbruk med å kolla efter spets till mina köksgardiner så ska mormor få sy om de lite.. :D
Nu ska vi sätta fart här å greja lite. btw lyckades ställa om pannan igår så hoppas på en drastiskt mindre elräkning för mars... bara å hålla tummarna! ;) Här kommer lite goa kort på en riktig busunge :D
måste få testa å köra bilen i stolen med :d vem tog kort?

Å där kommer en nybadad bella!

Det är hur kul som helst att köra bil.

men det krävs lite koncentration oxå :D

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar