lördag 27 mars 2010

Farligt!

Ja herre gud, jag var inne på babyproffsen igår glömde jag ju berätta, fick ju punktering på ena däcket i fredags. Så var tvungen att ha nytt däck, medan jag väntade gick jag runt och kikade lite. Alltså det är helt sjukt vad mycket roliga onödiga saker det finns som man egentligen inte alls behöver å ha :D haha men köpte i allafall skedar till Svea. Mycket bättre å mata med de... En pip mugg till och en diskborste till flaskorna. När Svea döptes funderade jag på en lifestone men sket i det... så himla dyra :S men hittade ett set med gips, med tillhörande ram till. det kommer nog bli fint, tänkte göra det den 1 april. Så nu får Svea sina avtryck ändå :D Sen tittade jag på en cykelstol till Svea, den rekommenderas från 9 kg så hon har inte långt kvar, så då kan jag försöka få tag i en annan cykel än min... har lagt bud på en på blocket får väl se om hon nappar.. :S tror inte det men man kan alltid hoppas :D hehe Men jag kunde köpt MYCKET mer. Men hejdade mig. På vägen till dalsjöfors ringde jag pappa och berättade om allt trevligt pappa sa då: Ut ur affären! :D haha men det hade jag ju redan gjort ;)
Sen väl i dalsjöfors skull jag välja doppresent till både Inez och Tobias. Och efter mycket övervägande blev jag hel nöjd med valet! Hoppas deras föräldrar gillar det oxå.
Idag har vi varit ute och gått med mormor, varit på återbruk och sen grejat hemma... Å Svea var super trött nu innan så hon somnade som en stock hoppas den är tidsskillnaden kan hjälpa henne att sova lite längre sammanhängande på natten, ska absolut inte klaga för hon sover kanon bra. Men för hennes skull så vore det bra med helt sammanhängande sömn för hennes skull. Hon blir gladare ju längre tid hon sover. Ska lägga upp lite goa bilder på världens sötaste och charmigaste unge som kan säga MAMMA!!!! Älsklingen lilla <3
Ha en trevlig kväll och för allt i världen glöm inte körslaget!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar