fredag 19 mars 2010

då var det dags igen!

Ja veckorna rullar på, helg nu igen!
I veckan har jag och Svea hälsat på Marie, Abbe och Klara. Väldigt trevligt, kände mig som hemma där. Vi kommer tillbaka snart igen ;) Men då ska jag ta med mig Jimmy :D
Och Svea har skött sig kanon bra! Stolen som vi köpte till bilen är kanon, eller a som Lillian köpte till oss :) Att åka 27mil med Svea var absolut inga problem. härligt att man vet att det fungerar!
Rörmockaren var här idag och kikade lite men måste vänta på en del som gör att han slapp plocka isär hela pannan :S så det får vi väl vänta på ;) hehe
Annars har jag å mormor vart ute och gått, och ja.. grejat lite idag får vi besök av Chrille pille :) Ska bli kul å se han plågas riktigt ordentligt.. alltså han ska tatuera sig ;)
Eventuellt blir det en promenad med mormor och Lisa ikväll, längtar tills Jimmy slutar nere i Kalmar. Ska bli så skönt å bli en "normal" familj :P
jahaja.. ska kolla runt lite :D lite hemligheter på gång men ska se vad som händer. Lite spänning. Kommer lite bilder på en busunge sen :D Och klara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar