måndag 29 mars 2010

Fastnat!

Nu har jag betalat räkningen så nu är vi inte skyldigfa något för pumpen så nu hoppas vi bara att han gör sig rätt för sina pengar ;) Så det blir nog bra!
Det är det dumma när jag går hit ner till datorn. Jag fastnar här då.. men ska snart dra mig härifrån.. :P Men har besluts ångest, det är topmodel på tv och Arn på samma tid idag.. hur ska jag lösa det??? Kanske se på reprisen på topmodel i helgen? Det blir nog så.
Idag har vi varit på föräldraträff hos Anders, dietister var där. Helt okej men vi har ju kommit så långt i våran utveckling att vi kommit förbi smakportionerna för länge sen :P
Under tiden jag var där hade Bengt klippt vårat äppelträd! Tusen rosor till honom! Ska tacka honom en dag här framöver!
Sen gick vi på promenad jag och johanna.. ska nog allt få med min kätra kusin ut på lite promenad ;) Å kyrkis! :D
Efter det hem till pappa och äta våran traditionella måndags middag. Gottit! Sen gick vi hem, pappa sa att hon aldrig kommer vara vaken till 19,30 men jo då, jag la henne faktiskt kl 19! Vi badade när vi kom hem sen åt hon en flaska välling och lekte med mig i soffan :) Mysunge! Får se hur denna natten blir hon var rejält trött innan så frhoppningsvis sover hon bra!
Nu ska jag dra mitt *PIIIIIIP* härifrån och gå upp till soffan... Fixa till lite innan Arn börjar!
Så helt enkelt en toppen dag till! Å håll tummarna för Jimmy kl 12.30 på Onsdag för då har han nämligen uppkörning på släpet. Och jag VET att han fixar det!
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar