onsdag 24 mars 2010

Sitter stabilt!

glömt att skriva att Svea är jätte duktig på att sitta nu! :) sitter relativt länge men kan inte sitta direkt efter maten å när hon är för trött, när hon har ätit precis är det lätt hänt att hon kräks lite.. :( å för trött så ramlar hon :P hehe Men vi har avancerat så pass nu att hon sitter i badbaljan och badar. Vi har plaskat i hela badrummet och hon gillade det verkligen, tjöt och skrattade :D hehe ju mer vatten i ansiktet desto roligare var det :)
Ja annars.. fullt upp.. planerar för vårstädning i trädgården i helgen.. ska kolla med min mosters gubbe om han kan hjälpa mig å beskära äppelträdet.. jag är ju inte riktigt bra på de där inga.. :S Men får se annars får pappa komma upp ;) han fixar det mesta :D haha då kapar han väl ner hela trädet ;) Nej det går inte för jag amtar mina fåglar där.. funderar över en sak.. varför sketar fåglarna ner så?? Fullt med frön på hela backen nu.. busungar är dom.. ;) hehe alla mina typ 50-70 styckna som är hätr.. det kostar att fö dom kan jag lova ;) men vad gör man inte för dom söta flygfäna :)
Nu ska jag gå upp.. har ju missat halva drömmen om italien och sen kommer fuskbyggarna.. spännande och se vad det kan tänkas handla om idag... Så tjillevippen.. Saknar Jimmy.. trist som tusan å vara själv hela tiden... hade varit skönt å få ha honom hemma emellanåt... inte bara 2 dagar... Men men.. ljuset i tunneln är nära nu.. bara Jimmy håller nervositeten i styr så fixar han det galant! PUSS

1 kommentar:

  1. Kollar oxå på drömmen om Italien.. det är ett bra slö program.. Har ni en stor trädgård? Hoppas att allt är bra.. Kram

    SvaraRadera