söndag 14 mars 2010

UNDERBART!

Ja lilla trollungen sover bra på nätterna som vanligt, men blev sent igår på grund av att jag skulle sticka färdigt min ena vante.. å de där ödhpt eller vad det hette det är helt knäppt å sticka så ;D men det gick till slut. Vantarna är defenitivt inte efter något mönster. Det blev Lillemors special ;) men men första gången jag stickar själv så är inte så illa pinkat :D
Nu ska vi ut på promenad, se om Malin och Johan ska med, och mormor, ska slänga ett sms till Malin å se vad de säger ;O
Imorgon funderar jag på om Svea ska få vara kvar hos pappa å Maria på kvällen å jag åka på pump? Vad tros om de tro? Ska ringa Sveas mormor och morfar idag och se vad de säger :)
vi hade trevligt besök av Chrille och barn igår =) se fram emot helgen när ni kommer till helgen :) Vi var även hos Katarina och Viktor igår.
Nehe nu ska jag ut å njuta av att få solen i ansiktet! HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar