måndag 22 mars 2010

Sista idag!

Idag är det sista babysimmet... ska bli kul. Svea är ur duktig! :D
ja... annars.. vi har varit ute på promenaden som vanligt.. väntar på att rörmockarn ska ringa.. hoppas han kommer imorgon!
Angående att börhja jobba igen känner jag inte att det är så jätte bråttom, kan tänka mig att ha lite tider inlagt men så länge jimmy är borta hela veckan, hur kul är det då att jobba helgen?
Jag vill inte missa Sveas framfart genom livet, har skaffat henne för att jag och Jimmy ska uppfostra henne inte dagis... ni som har barn på dagis får tolka mig rätt :P
Sen ska vi på middag hos pappsen. :) ska bli gott! Lillebror ska tvätta min bil idag med ;) Redigt! Eller a de e maria som fixar middagen.. pappa ska vara med å äta :D haha
nehe dags å röra sig.. snart ska vi nämligen åka å bada!

Jo just det.. imorse när jag hämtade Sveam, syntes det hur Svea kollade in i sovrummet och kollade efter jimmy :S stackarn blev la jätte besviken när han inte var där :(
ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Tack snälla för kommentaren :) Han va allt lite stolt efter discot, och det var med samma tjej han dansade med!!! Psst...en hemlis...jag har fått höra att dom visst är tillsammans, fast Musse har inte berättat det :) Hihi Kram

    SvaraRadera