tisdag 2 mars 2010

Skottat fram våren!

Ja nu har jag varit ute och skottat fram våren!
Hunnit med att gå på gympan och varit ute å gått med Bella =) redigt värre! Nu ska jag vänta på att Svea ska vakna, sovit ute en bra stund. Det var underbart i solväggen!
Ikväll blir det till veterinären och ge Bella vaccination spruta... bra tid för småbarns förälder att åka kl 18... NOT!
Men ska göra vad jag kan för att hålla henne vaken så hon kan gå å lägga sig vid sju. Är så skönt att vi börjar få in det på rutin. Och lill stumpan suger på nappen som bara den nu :D Så nu har napp tiden begränsat till när man är sur/ledsen och när man ska sova. Tycker det ser så illa ut med barn som har napp jämnt! ne sån ska inte Svea bli :P
Imorgon ska jag å Malin på spinning/styrka.. Ska bli kul! Nu ska jag kika läget på om pengarna finns på ica kortet eller inte.. Gröt måste nämligen inhandlas! Samt lite annat smått å gott... Men det löser sig :) Så njut av solen, det tänker jag göra! Imorgon om det är lika fint väder ska jag skotta av altanen så vi kan vara där ute.. Jag å Bella iallafall ;) hehe
hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar