lördag 6 mars 2010

Sov över nattmålet! =)

Igår kväll fick vi trevligt besök av Chrille =) Han ligger just nu å sover på soffan.. vi har en extra säng men där ska han inte sova :P haha
Men vilket fall somhelst så blev de många skratt ;) haha Skönt!
Å inatt sov Svea över sitt nattmål å sitter här nu och har ätit en portion gröt, Jimmy och Svea gick upp nu för att byta blöja och ta på kläderna hon ska ha idag.. får se vad det kan tänbkas bli för utstyrsel idag.. kan bli lite konstigt emellanåt ;) hehe
Idag kommer Magdalena hit, med sin lilla Tobias. Under tiden ska Jimmy till Svenljunga och byta startmotor å tändstift på volvon.. alltså 740, inte v70...
Kollade i tidningen idag, vi ska få + grader hela veckan... UNDERBART om det stämmer vill säga.. :) Sen måste jag in till Stan.. bara måste.. men får la se om jag hinner dit jag ska å så.. Hoppas på det.. vill ju verkligen lära mig sticka... Har bett Malin sticka ett par raggsockar till Svea =) Det kommer bli bra!
Jahaja... vad som kan tänkas hända mer vet jag inte riktigt.... Får la se lite... Blir till att njuta varje minut Jimmy är hemma för imorgon åker han igen.. eller eventuellt på måndag morgon.. Jag vet inte vilket... får la se... hoppas han får sitt släpkort snart....
Nu ska jag gå upp å klä på mig å bädda sängen m.m. ;) ha en bra dag å njut av solen, de ska jag när det blir lite mindre än 18 minus... br...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar