måndag 19 november 2012

Vart har hjärncellerna tagt vägen?

Denna dagen harhaft fruktansvärt dåligt drag hela dagen, de blev bättre på gymnastiken samt läggdags.. Men innan dess hemsk, har varit osams med en trotsande tre åring. Hon har varit mer högt än lågt, lyckats slå sönder Jimmys data... så en usel dag.. :(

Men till överskriften, jag var och handlade tidigare ikväll vid sju tiden, när jag är på väg ut till bilen kommer en skoda, parkerar jämte min bil, kommer ut ett ungt par med en 6-10 månaders bebis, går in i affären men vänder i dörren, går och sätter sig i bilen...
Killen ger barnet till tjejen, de har en bilbarnstol till bebisen, de backar å jag ställer tillbaka kundvagnen, då har tjejen bara satt i ungen i bilbarnstolen, och håller med en hand på ungen...
Hur fan tänker man då? Hur dum är man att man inte orkar fästa två bälten för att barnet ska få en säker bilfärd...
Sånt gör mig så arg och irreterad. :( Stackars barn som inte har mer ansvarsfulla föräldrar/vuxna än så omkring sig. Nu ska jag sova. Somnar snart sittande, ett par dagar ledigt till sen mer natt arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar