onsdag 7 november 2012

Höns mamma!

Ja nu är hönsmamman igång. Man blir nervös när allt å alla blir sjuka runt omkring en :(
Sist vi var på bvc så frågade Bodil om Arvids mage fungerar bra, ja men jo de gör den .... men nja de gör den ju inte egentligen.. men nu har vi pratat om de och ska se om de blir skillnad när vi får bort vällingen ;)
Svea har börjat säga att de biter henne i magen på frukosten?! 
Men sen säger hon inget mer... Skönt i och för sig men man blir lite orolig ;)
Så sen har vi Freja som har hostat som en tok MEN bara när hon går å lägger sig. Men de va inget jag skulle oroa mig för heller... så länge hon är pigg å glad på dagarna. :) 
Så nu har hönsmamman lugnat sig lite ;) idag blir de jobb, men jobb när barnen lagt sig så spelar ingen större roll... bara 1,5 timme med så de blir nog väl! 
Idag är återigen en slö dag! Vilket jag tror både jag och Freja behöver. Behöver ladda batterierna för att orka och komma igång med jobb.. 
Idag har cykeln fått följa med till dagis, kanske inte tar 1,5 timme å ta sig hem då ;))) 
Idag är de möte för * med. Så idag får vi reda på exakt hur allt står till. 

Freja bus gör framsteg varje dag och sitter mer och mer utan stöd, vart tog min lilla bebis vägen? ;)) 
Jaha nehe... kanske dags å´klä på sig, bädda sängen å fixa å dona...

Å sen förresten så har all inloggning försvunnit från sidan, någon som vet hur man får tillbaka den? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar