onsdag 14 november 2012

Lyckliga barn!

Ja idag fick två lyckliga barn följa med till kyrkis, var ju inte igår direkt som de var där. ;)
Fördelen när man jobbar att jag får styra schemat efter mina arbetstider! Så de gick kanon bra, hon såg fram emot att sjunga, sätta upp nallen och leka, å framför allt äta mat! :)
Allt de fick hon göra + play doo lera. :)
Sen vägen hem cyklade ungen rätt ut i en korsning så nu blir de bättring på cykel vett och etikettet här hemma! Så nu hoppas jag innerligt att vi får ordning på de.
Jessica följde oss hemma och Svea skulle följa med till Tranemo ;) Men de blev en kram och en puss sen fick hon och Jayden komma iväg till Tranemo själva :)
Sen gick vi hem och monterade i stolarna i vårat nya vrål åk , Svea var orolig om den skulle starta ;)
Men tillslut var vi klara, å sen skulle vi även provåka ;) Så blev en tur till Hid, mormor S och mostrar, de blev lite jobb i stallet och bullbak :) Lite middag fick vi med :) 
Så den här dagen har gått i ett verkligen, lyckades bära ut en sovandes arvid u bilen och in på soffan, byta blöja, och till och med halv sovande lyfte han rumpan när jag skulle dra upp blöjan, söting :) 
Så Freja och Arvd först i säng, Jimmy och Svea åt lite flingor. 
Å nu har jag visat vart ribban ska ligga när jag börjar jobba, Jimmy drog till Gislaved å jobbade en sväng, så passade på å dammsuga nedervåningen noga under alla skåp å skit, å torka golven, ska se om han märker något, så nu vet han vad principerna är ;) Obs, skämt bild så spar påhoppningarna!
Googlad bild
Så som sagt nu är ribban lagd!
Nu ska jag kika klart på fotbollen sen blir de la lite mer bubbelvatten sen en härlig nattsömn förhoppningsvis, imorgon är de inget av den varan ;) Då börjar mitt nya liv, jobba natt. Håll tummarna för att de ska gå bra, men lyckan Svea och Arvid visade idag för att få vara med på kyrkis, är värt att jobba en del! 
Ha en bra kväll, å kom igen nu Sverige! Hejja hejja! :)
Googlad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar