söndag 25 november 2012

Ny vecka, igen?!

Tiden bara springer iväg, shit vad tiden går alltså, helt galet!
Nu är de mindre än en månad till jul, julklapparna är påbörjade sen en tid tillbaka, ska köpa lite julpapper och sätta mig å slå in så att jag kan pricka av och hålla koll på vad vi ska köpa till alla..
Liseberg är också inbokad! Kanon bra! Till och med Jimmy kommer följa med, kommer bli mysigt och gå där å strosa. :)
Googlad bild
Sen ska en resa planeras ner till Ullared. Måste inhandla de sista klapparna där :) Så de blir nog bra :)

Igår vad de en helsikes dag, ni som har fb såg min status, de ar nog den värsta dagen sen jag fått barn. Allt var skit igår tur dagen gick över och vi fick sömn å idag åkte vi till simhallen för att göra åt den där energin. Phu! ;) Så den här dagen har varit helt okej, vi har isolerat Arvids fönster med isolering och satt dit kvartsstav, ska bara leta efter en element nyckel med så de inte är en massa luft i elementen...
Flyttat rullgardinen, städat övervåningen och efter lite om och med har Jimmy dammsugit övervåningen ;)
Tvättmaskinens filter var fullt så var tvungna att rengöra den, sen blev det en styck målad trapp, börjar närmasig att allt ska falla på plats lagom till jul, nu ska jag bara få köpa hyllorna med som jag vill ha till källaren sen jäklar kommer de bli ordning där nere med. :) Gött! :D
Nu är de solsidan, så bara hoppas på en bra natt, imorgon är de tre nätters jobb, Freja ska åka till mormor och vara där... Känns både bra och dåligt :/ Bra för Frejas skull men mamma hjärtat blöder.

Va fan är man inte miljonär för?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar