tisdag 6 november 2012

Äntligen vardag!

Halleluja! Äntligen vardag! Äntligen tid till att städa å fixa. ;)
Japp jag är en sådan där lat mamma som har mina barn på lektid men nu är de slut på de, nästa vecka börjar jag jobba eller ah redan imorgon faktiskt är de dags!
Igår var jag och skulle bada med barnen i Svenljunga. De blev en lång tripp till Svenljunga, en heldag för att bada för att bilen ska krångla..
Ja just de måste ringa ett samtal med ;)
Idag ska jag städa, vika tvätt, och greja sen blir de en promenad till dagis för att gå till affären å köpa lite basvaror.
Måste även be om ett papper från dagis, de är dags å ändra lite dagistider nämligen... ;) ska bli kul å kunna ta med barnen på kyrkis nu framöver! Håll tummarna bara för att vi löser all barnvakt som krävs åt lilla Freja, i värsta fall får jag ha henne hemma å slumra på soffan å sova när hon sover, allt går bara man vill! ;)
får sova någon timme på kvällen å så, men de löser sig säkert ;) Problem är till för att lösas!

2 kommentarer: