måndag 17 september 2012

Ny vecka - nya tag.

Ja då var de en ny vecka igen, Jimmy jobbar sent så ska ringa "mormor" om att få barnvakt till Freja och Arvid medan jag och Svea åker på gymnastik i eftermiddag. Svea har redan klätt sig ;)
Shorts, benvärmare och linne, hon ska se ut som Cecilia (moster) hehe Natten har varit okej, fått gå upp två gånger å sen somna Freja om igen.. Vid sju kom Arvid, Svea kom någongång inatt.
Vi håller på å "tvingar" på barnen att gilla proviva här... Lite bra bakterier där i, så varje morgon får de varsin 10 ml dos i medingrejen ;) Än så länge fungerar de! Och snart hoppas jag att de ska gilla de så jag slipper tvinga ;)
Men bra om de gillar de om de blir dåliga i magen å så. Så därför vi engagerar oss i detta nu. Nu sitter vi och kollar på mysteriet på greveholm.. Ska bli kul å se fortsättningen i vinter, hoppas de inte gör mig besviken :P hehe
Nehe denna regnruskiga dag lär vara ganska långsam men vi ska väl fixa och greja lite kanske! Vet en grej på rak arm jag skulle kunna fixa med en gång.
Jahopp, nu vaknade Freja efter en liten slummer. Ha en bra dag trotts regn och rusk, vår spanien resa närmar sig med stormsteg. LÄNGTAR!
Ska börja planera julklappar idag, så slipper man stressa det sista! Men förvänta er inga massor av oss, här är det tanken som räknas ;))) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar