tisdag 25 september 2012

Negativitet

googlad bild

Oh vad jag känner mig tom i huvudet just nu, tusen tankar å tusen ideér och mängder med positiva och negativa kommentarer.
Ja de handlar om vårat kommande projekt... Lite såhär..
Stötta oss gärna, vi vet att de finns risker, kräver mycket jobb och ork. 
Men det går faktiskt att lyckas och givetvis är de vårt mål.
Så glädj dig med vår framgång eller håna oss med våra motgångar, du väljer själv i vilken skål du vill stå.
Vi hoppas på många i glädjeskålen för de kommer vi att behöva :)
Nu ska jag ge mig ut på promenad snart... behöver rensa huvet! Phu!

1 kommentar:

  1. Vad har jag nu missat? vad är det för ett kommande projekt??? *nyfiken* Folk har alltid en massa åsikter - det viktiga är att ni gör det som känns rätt och bäst för ER! :)
    Krama

    SvaraRadera