lördag 22 september 2012

Köplats 3

Ja de har nog inte hänt på länge att de är så få som ringer till fk, jag har nämligen fått hem ett papper i brevlådan.. som jag måste fylla i..... varför förstår jag inte och jag skulle bara slänga den sa hon på fk. Skönt! samtalet tog allt som allt fem minuter, så har du fk ärenden så ring nu ;)

Idag ska vi till stora staden Borås å leta efter varmfodrade stövlar till barnen. De börjar bli dags för de nu... :/ URK! Men vi äter lunch hemma så fikar vi inne i stan sen. Nehe dags å bädda sängar borta tänder på barnen och njuta av de fina vädret eller inte, är inte ens kul att gå ut med regnkläder i detta vädret :/
Men sol i sinne brun inne som Rudolf säger! ;)
Hoppas jag och mina barn får en bra dag och ni andra med. Tjooooollllaaaaahoooopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar