tisdag 18 september 2012

Hemma salong

Jajjemen idag har de varit skönhetsvård på hög nivå.. ;)
Jag har vaxat armhåla och ben helt själv, lite knepigt emellanåt men resultatet blev kanon :) Härligt å vara hårfri igen :D.
Sen tog jag en varm å go dusch, smörjde in benen å försökte få bort mer vax ;) sen målat naglarna, fixat övervåningen å bäddat sängar.. allt medan Freja sover så snällt så.
Har även mejlat till de som har elbilen, den funkar inte som den ska.... :/
Nu har jag tagit upp en burk med mat som ska värmas, Arvid var jätte duktig idag på morgonen, packade ner apan och nappen i väskan å gick :) vinkade bara glatt när morfar stängde dörren till bussen å åkte :) Härligt när de går framåt! Läste en artikel som en tjej la ut på fb, en kille som var 15 å visste att han skulle dö, cancern hade tagit hans kropp. Har suttit här å grinat <3 :=":" ber="ber" en="en" familjs="familjs" hemsk="hemsk" p="p" r="r" som="som" ttelse="ttelse" verklighet..="verklighet..">

Jag är så glad att vi har barnfyndmarknaden som blir återkommande evenemang och överskott går till barncancerfonden. 
Nehe.. dags å röra på sig lite.. pinar min kropp lite extra idag, som min granne säger, de ska göra ont att vara fet ;) så har pressat ner mig i ett par jeans men måste säga att de ser jävligt bra ut, inte illa för en trebarnsmamma!
Måtte ni alltid finnas i mitt liv, friska och välmående, mina barn det bästa som hänt mig <3 br="br">

5 kommentarer:

  1. Hej, tips från en annan borås mamma. På våran blogg kan du tävla om ett jätte fint armband från Greta och Anna.

    http://borasmorsorna.se/?p=904

    SvaraRadera
  2. Va dom är söta dom är
    Och att dom finns i våra liv vi älska dom så mycket.
    Hoppas du fick en bra dag och att du mår bra =)
    Ses snart igen
    Sov gott
    Kram Kram Morfar & " Mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de där timmarna för sig själv eller ah jag och Freja är sköna, tror barnen uppskattar de med. de verkar så å idag var ju Arvid utan napp hela dagen. Stora killen <3
      Ja imorgon förväntar sig Svea kalas för morfar ;)))
      Så vi dyker väl upp bara vi får reda på vilken tid vi ska komma :D
      Kram

      Radera
  3. Kom vid 16,30-17,00 då ska han va hemma =) tror jag
    Sov gott
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att få rå om sig själv, måste erkänna att jag blivit lite dålig på det nu när man inte längre grå barbent och har strumpor på sig......... Få bli bättre på det. Barnen är ens allt och man önskar inte ens sin fiende sådan skit , hoppas vi får bukt på cancersjukdomarna snart och löser gåtan, bra att ni bidrar på ert sätt. Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera