söndag 16 september 2012

Jimmy´s krydda i livet..

Ja hans krydda är nog verkligen jobb jobb jobb å jobb...
Jag vet att han vill bygga upp sin verksamhet å göra de han tycker är roligt men de tar så fruktansvärt mycket tid :P Å jag älskar att vara hemma med barnen MEN de hade varit trevligt å vara två ibland.. :/
Det tar mycket ork och tid med barnen med. Men missupfatta mig inte, jag hoppas verkligen Jimmy får igång ett fungerande företag.
Blir de så kanske vårat liv får en helt ny vändning. Men i detta nu, är de tufft... gör inget annat än å lagar mat, städar, tvättar och byter blöjor.
Idag väntas lite besök, sen efter de ska vi väl försöka hitta på något, roligare för barnen att komma iväg en sväng, så så får de bli i eftermiddag, vad, när och vart vi åker är absolut inte bestämt, men något skoj ska vi väl hitta på hoppas jag! Hoppas de blir en bra dag, vädret är ju inte de bästa direkt :/
Men fick ner "tyg" delarna på studsmattan igår så är bara själva ställningen kvar men de ska la fixa sig de med :D Men snart är de lunch, så måste förbereda och innan dess sätta på trollsommar igen..... ;)

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli bra....... En dag i taget och kom i håg att du är en superkvinna, det finns få som du;) synd vi inte bor grannar då hade vi kunnat hjälpas åt när männen är borta och sedan prata en massa strunt och ladda batterierna tillsammans , kram

    SvaraRadera